Zurko Research uit Spanje heeft in opdracht van Kedem Herbs een klantenonderzoek verricht naar Samsonit Shampoo en Gadal Lotion.
Het onderzoek is verricht onder gezonde vrouwen van 30 tot 50 jaar.
Duur van het onderzoek en de deelname: 12 weken (90 dagen)
Frequentie van de geteste producten:
– Eenmaal per dag: GADAL LOTION
– Minstens twee keer per week: SHAMPOO SAMSONIT
Resultaten:
• Eindresultaat van de producten:
Panelleden werd gevraagd naar hun mate van tevredenheid met het resultaat van de producten. 46% van de panelleden waren zeer tevreden met het resultaat, 46% tevreden en 8% ontevreden
• Intentie om te kopen
De panelleden werd gevraagd of ze de producten zouden kopen als de prijs goed was. 46% van de panelleden antwoordden dat zeker ja, 38% waarschijnlijk ja, 8% weet het niet en 8% zeker niet.
Eindconclusie:
De in het laboratorium verkregen resultaten die in dit rapport zijn opgenomen, komen overeen met het monster geanalyseerd in het laboratorium. 92% van de panelleden was in een hogere of lagere graad tevreden met het eindresultaat van de producten.
92% van de panelleden gaf aan dat de producten aan hun verwachtingen voldoen en 84% zou bereid zijn om ze te kopen als de prijs goed was